domingo, 7 de junio de 2009

PER QUÈ PRIMAVERA 63?

Hola, a tots i a totes!
Avui ja tinc el meu blog. No m'atravia a fer-ho, però al final, gràcies a un sopar amb dos bons amics, m'he decidit i us convit a participar-hi
Es diu "primavera 63" perquè és l'any en  que vaig néixer i, a més, la primavera és l'època de l'any que m'agrada més: hi ha més llum, encara no fa massa calor, acaba l'escola, hi ha més flors, i més pardalets. Tot reviu!  
Encara, no sé exactament, a qué es dedicarà, però d'entrada serà per expressar pensaments, ideies sobre temes que van passant, críticas positives o negatives...

Participe-hi!!! Marga Monjo

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Enhorabona, és un bon nom tant per sa estació com per l'any que va obtenir bones fruites, i sa importància dels bons amics que ens ajuden a intentar descobrir i ser atrevits a noves formes de viure.
Molts anims i salut. Una besada.Paco.

Anónimo dijo...

Definitivament escriure no es el meu fort ni la manera millor que se de relacionar-me però quand el temps me es darrerament tant esquiu, s´agraeix la oportunitat i la proximitat que ens donen les noves tecnologies de saber de les bones amistats. Una abraçada.Lina

Josep-Joan Rosselló dijo...

Els amics dels meus amic són els meus amics. Què no dir de les amigues de l'Anna. Uep, si és del teu gust.

Benvinguda, en tot cas, a la blogosfera, enhorabona pel començament i espero que el blog et sigui de la utilitat que tu n'esperis.

Salut.

Anónimo dijo...

ACab de rebre es teu enllaç per primavera 63, un nom molt FRESC.
Has fet molt bé decidir-te a fer es teu blog, un pot atracar-se a sa gent que no veus gaire peró que migjançant comentaris en es blogs saps que hi es.
Ens veim Marga.
una besada.
Sol