viernes, 19 de junio de 2009

DIES D'ASSUMPTES PROPIS

Avui és divendres i, a partir de demà tinc vacances fins dia 30 de juny. I, avui estic gaudint d'un dia "d'assumptes propis". Per què? Són els dies que tenim els funcionaris per: vacances? No. Anar al metge? No. Anar a fer un examen? No. Complir un deure inexcusable? No. Assumptes sindicals? No. Mudança? No. Cuidar un familiar? No. Així, què és un "dia d'AAPP" si, quan necessitem aquests dies, per fer una d'aquestes gestions, per bé o per mal, ens faciliten el temps per poder-ho fer. Voleu dir que no són, simplement, set dies més de vacances? encobert baix aquest nom tant misteriós, que sols entenem els funcionaris?

3 comentarios:

Llum dijo...

M'he alegrat molt que t'animessis a fer aquests blog, crec que és una bona eina per expressar tot el que vols dir. Vacances per fer un munt de coses diferents a les que fas habitualment... la veritat és que no està malament...ja sé que em diràs!!! bé, esper que et vagi molt bé i que així poguem estar en contacte més sovint.
Enhorabona

Pau Bufoga dijo...

Tot es pot mirar des d'on un vol. Al CIM hi ha que fer un número determinat d'hores a l'any. Si s'han de fer, és un exemple, 200 dies de feina, el calendari en marca 207 per a disfrutar dels AP. La discussió seria, per tant, quantes hores hem de fer i no els dies.

mateuruben dijo...

Hola Marga , estic content de saber alguna noticia de tu. Ja vaig provar d'escriure al blog, però no me va quedar gravat o acceptat. Ho torno a provar fins que faci falta.