jueves, 25 de junio de 2009

ESTIU!!!


Ja fa quatre dies que ha començat l'estiu. Acostuma a fer-ho, cada 21 de juny. És a dir ja ha acabat la primavera, que és com ja vaig dir, la meva estació preferida.

Ara comença l'estiu, que ja fa temps que és l'estació que hem cau més malament.

Això hem passa des de que hem van diagnosticar l'esclerosi múltiple, ja fa quinze anys.

Hem van dir que la calor m'ho faria passar més malament. m'ho vaig creure. I ja no vaig disfrutar el que calia i això que he tingut moments molt bons: quan hem anat a banyar-nos amb els fills i filles i les amigues, a Es Grau, Punta Prima o Cala Galdana, emprant la cadira amfibica, un estri que t'ajuda a poder tocar l'aigua. És fantàstic.

També és una bona època per a relaxar-se. No cal ajudar a fer deures, ni ajudar a estudiar, ara si és necessari ajudar-los a no deixar de fer petites coses: llegir, escriure... I ser-hi. Que el temps passa molt ràpid.

Per aquest estiu m'he proposat no agobiar-me: escoltar bona música; veure qualque pel·lícula; moure'm més del que, de vegades, vull.

També anirem a la platja. Avui havíem d'anar a St. Tomàs però ha fet trons, ha plogut, etc. i no hi hem anat. Ho farem diumenge. Si és possible.

Vull que aquest sigui l'estiu de les sonrises, del bon humor, segur que m'ajuda a estar millor i a fer la vida més agradable a les persones que hem rodegen.

De moment cada vespre ens ho passem pipa amb en Nis, un periquito d'en Gerard, que en Xavier vol que voli i, per aconseguir-ho, li treu un picarol.

Són cosetes molt petites que fa la vida més possitiva i divertida. I aquest és el camí que vull empendre. Adèu a la vessa!!! La vida és massa vida per no gaudir-ne cada segon.


1 comentario:

Joana dijo...

Hola Carola, per jo la primavera és també la meva estació,encara que l'estiu te la mar cosa difícil de superar;No sents un plaer immens quan estàs dins l'aigua,com t'acarona tot el cos,tanques els ulls i sents que tot és possible,el cor s'eixampla i tens la sensació de ser lliure.Es impossible estar trista, seria ,dis la mar,perquè ella et fa pessigolles als llavis.Neda,riu,xala molt.