viernes, 9 de octubre de 2009

SERÀ, SERÀ...

Serà la calor que no s'escapa; serà l'humitat de la qual parlem, volguem o no; serà les ganes de tornar a treballar, les quals no es veuen realitzades perquè la meva salut, encara, no m'ho permet; serà la dita popular "com menys fas, menys faries"... serà, serà...
Excuses!!! El que està més que clar és que si vull tindre un blog, m'hi de dedicar. Perquè és una activitat personal que, en el meu cas, és com un diari, on vessar les sensacions ocurregudes, dia a dia... o al menys cada cert temps. I de coses en passen moltes, caldria tindre prou constància, per a expressar-ho.
Constància. Uf!!! Aquest actitud davant la vida, sempre m'he fallat.
Si no, repassem, coses que m'he propusat fer i he deixat en l'aire:
estudiar, per dues vegades, la carrera de Pedagogia; quan ho vaig intentar la segona vegada, havien canviat inclús, el nom a Ciències de l'Educació; estudiar de la CCC un curs de Medi Ambient, al qual, realment, sols hi vaig dèixar diners. I això. que treia bones notes!
A la part física, també en falla aquest valor. I gràcies a això, de vegades, crec que estic com estic.
Ho deixo per no cansar, ni cansar-me... esperant sigui un bon moment per reactivar aquest blog. Ara vaig a parlar amb un molt bon amic.

2 comentarios:

joana dijo...

Serà sa calor,aquesta humitat menorquina .... Crec, mona meva ,que sa poca constància és un problema que tenim molts,benvinguda al club. Però també crec que fas un munt de coses,feina quan pots,mare a jornada complerta,rehabilitació (un gran esforç)estàs al dia de s'actualitat política i social ,de casa teva i del mon ,uff ! quin feinà ! Intentes i aconsegueixes anar a un munt de coses que et fan il-lusió,concerts,teatre,sortida amb amics cantant a sa lluna plena devora la mar (una xalada per cert,vam quedar esbravats,no ho trobes Marga ?) et planteges estudiar català i.....crec que fas més que molta gent i que no hi ha ningú que sigui constant en tot,així que no et queixis, molts ja voldrien tenir aquesta capacitat per xalar d'es dia a dia . Per cert, tenc ganes de anar amb tu al cine a veure Ágora ,reservem un dia,d'acord? Bon cap de setmana

Marga dijo...

Moltes de les coses que dius no serien posibles si no contes amb l'enforn que tinc, que tenim... Moltes gràcies. I tant que anirem a veure Ágora!!!