domingo, 19 de julio de 2009

MÉS FEINA!!!


Fa dies que tinc el blog i, fa dies que no escric. I no és que no passi res. No, més bé al contrari. Hi han hagut moltes coses, però tan ràpides que no he tingut temps a capturar-les per, després, fer-ne un comentari. Esper agafar més pràctica, per aportar més a dir.

Per exemple, torno a fer feina, en part, per l'Àrea de Serveis a les Persones de l'Ajuntament de Maó.

Fa vint-i-quatre anys, quan hi vaig començar, era l'Àrea Social.

Ara, tot ha canviat molt, però intent integrar-me en el Departament d'Igualtat, tal com m'han ofert.

Així, el meu temps el dedicaré a aquest tema i al que hem donin de Medi Ambient o de Política de Barris.

Pens que seguiré sense aburrir-me. De fet, mai m'he aburrit. En els meus treballs a Consum, Mercats, Escorxador i Medi Ambient, sempre he intentat aportar el que he pogut, fugint de l'estereotip: de 8 a 15 hores, i si no hi ha temps, "torni, vostè demà".

Ara, com durant masses dies, he tingut molt poca feina a fer, he demanat que m'han donin més. Suposo que ho fan per por a estressar-me o a que tingui un altre brot. Però, han de saber que mai he tingut un brot culpa l'Ajuntament. I si vaig allà per fer l'estaquirot, pot ser que estigui pitjor.

En aquesta nova ètapa, intentaré fer el que pugui. Ja explicaré com hem va

No hay comentarios: