viernes, 1 de enero de 2010

1 DE GENER DE 2010!!!

Ja som a l'any 2.010. No sé perqué me fa il·lusió aquesta nova data, i aquest any nou.


Crec que pot ser perquè l'any 2.009 no va anar gaire malament. Més bé, al contrari.


Ha estat un any, en què he pogut anar fent moltes coses i, especialment, he aprés molt.

He aprés que soc la duenya de la meva vida i del que a ella, em passi.

Anteriorment em pensava que si les coses no em rotllaven com a jo em pareixia bé, era culpa, bé dels altres, del fet que estès malalta o, inclús, del temps: el vent m'impedia sortir, si feia calor la patia més que els altres i si feia humitat, uf! maleït temps. Ni que visquessim a un desert. Si estem a una illa. Com no ha de ser humit???

Ara, intent ser més objectiva. Centrat-me en el fet que, realment passa i no tant en l'especulació del que, segons jo "passarà". Que, per cert, no ho adivino quasi bé mai

He de dir que aquest és el resultat del treball de dos molt bons professionals de la Fundació de Discapacitats de Menorca: na Xènia i en Joan Marc, fisioterapeuta i psicòleg, respectivament

Aixi crec que enguany serà un temps, per continuar consolidant les bases d'aquesta vida més plena, activa, riallera, feinera, etc., etc., a la qual totes i tots esteu convidats a participar.

MOLTÍSSIM BON ANY!!!

No hay comentarios: