lunes, 17 de agosto de 2009

JA VAIG DIR I DIC, QUE SERÀ UN BON ESTIU

És una època diferent a altres estius.
Fa calor, clar, si no la fa ara quan la farà? A mi em perjudica, si però la sort de ser molt poc calorosa. I sempre serà pitjor pel que si ho sigui o faci una feina a fora.
Però i totes les coses que, de moment he pogut fer? La presentació a Ciutadella, de l'entitat Acció Cultural de Menorca, amb una concert deliciós de Delen.
Anar a Illa en vers de Fornells, que va ser molt interessant i poder gaudir de veure el port de Fornells, amb la lluna, quasi plena, al cel. No és raro que els visitants s'hi enamorin.
Anar a Llucmaçanes a escoltar, Moments a cor, de l'Orfeó Maonès, acompanyats d'uns cosins de La Pobla de Lillet, als quals també els van semblar molt bons.
Fer trobades amb les meves amigues, na Llum, na Nina, n'Anna que viuen a fora i que és com si el temps no passes i ahir fos el darrer dia que ens haguéssim vist.
I ahir vam anar, gràcies a insistència de na Joana i na Llum, a Fer l'abraçada a la mar, organitzada pel GOB, a S'Arenal des Castell. L'ambient, la música, la gran resposta de tots, ... Em de seguir lluitant perquè Menorca, no es destrueixi ni dins ni fora. Molts feia anys que no hi havíem anat a aquesta platja. I fa pena. Na Gemma i jo ens ho vam passar pipa. Evidentment, cal agrair als homes que em van ajudar a arribar a la platja. Pobres!
I, encara ens hem perdut trobades molt importants com la de Cala Viola, organitzada pel Club Vidalba.
Aquest any, l'estiu se'm fa curt. Tenim molt projectes en marxa. Gràcies a totes i a tots

No hay comentarios: