sábado, 5 de septiembre de 2009

TDT O TIRAR LA TV PER LA FINESTRA

A la tele, no la vam tirar, però la vam haver de canviar, perquè mentre provàvem com aniria la nova forma de funcionar, es va espatllar i clar, pobre! com ja tenia quasi deu anys no valia la pena adobar-la. Apa! cap a comprar-ne una de nova i la vella cap a Mestral.

I, desprès vam poder gaudir de:

45 canals, molts de ràdio; una panxada de canals de productes per a comprar, el que no necessitem, un canal Latino, que al cap de poc de veurer-lo, ja t'agafa alergia a tanta mel, CNN, 24 hores, una IB3 que fan pelis en anglès, i que quan mostren les carreres de cotxes, a l'hora dels anuncis no es senten i es segueix veient la carrera. Això, es una bona deia, però no ho entenc.

I el que no tenim:

C33 amb la quantitat de programes interessants que fan i nosaltres no podem veure, perquè? no ho sabem...

Ah! i també tenim el Disney Chanel perquè els nostres fills o filles, puguin educar-se a l'americana: poc respecte, cap responsabilitat, tot fashion, tot imatge, bellesa... Uf! i els valors? I cada dia és una lluita per aturar tanta Hanna Montana...

No sé, per jo em guanyat molt poc. I això que, sempre he estat de poca TV. Ah! i també em guanyat una altra cosa: no veim als valencians

2 comentarios:

mateu martínez martínez dijo...

Marga: per què no veim C33, com tampoc podem veure bona part de la programació de TV3? perquè els "nostres", que comanden allà per Palma, així ho han volgut. I bé, també perquè ho hem volgut noltros, els que vivim en aquesta illa, que els ho permetem. I quant a no veure els valencians, a jo m'agradaria poder-los veure i decidir jo mateix si els veig o no.

Unknown dijo...

Estic d'acord Marga,un munt de canals i una programació flaquísima,cada bogada perdem un llençol,C33,programes de TV3,i amb els valencians,com en Mateu vull ser jo qui decideix que fer.
Amb Catalunya Radio també tenim problemes.Açò i altres coses ho fan els nostres a Palma i aquí,tal vegada seria hora que comencéssim
a plantejar-nos que fer amb els nostres.